Followers

Selamat Sejahtera Ke Atas Kamu : Dengan mengingati Allah hati akan jadi tenang - Ar-Raad 28.

Salam Persaudaraan dari ambo...email cikgunikmie@gmail.com

Carian dalam Blog ini

16 September 2009

Kalungan Selipar!

Salam 1Malaysia,

Ambo ni tak reghti nak komen lebih-lebih...
tapi bila ambo baca laporan ada pihak yg nak kalung selipar kat negarawan ulung negara....
hati ambok rasa panas jugak weiii...'mace tergigit lada burung'...

sapo dia ni nak kalung selipar kat oghe...
berapa banyak jasa demo weiii...

Sudah sudah lah berpolitik ikut emosi...
lebih baik pikir macam mano nak bangun-majukan negara weii dari duk cari selipar buruk nak buat kalung...

Tun tu duk tegur rasanya nak membina bukan nak memperlekeh...terima ajo lah macam bapak tegur anok weiii...

Tanya tanya diri berapa banyak jaso kito kat negara....

jangan marah eh...

ambo rakyat biaso.

No comments: