Followers

Carian dalam Blog ini

26 February 2010

Tra-GD 5....tak cukup menginsafkan ke....?

Pemandu maut, van rempuh belakang lori dekat Tapah

26/02/2010 8:51pm

TAPAH 26 Feb. – Seorang pemandu van terbunuh manakala penumpangnya cedera parah selepas van mereka merempuh belakang sebuah lori di Kilometer 331 Lebuh Raya Utara-Selatan dekat sini hari ini.

Ketua Polis Daerah Tapah, Supt. Roslan Bek Ahmad berkata, mangsa yang terbunuh dalam kejadian kira kira pukul 3 petang tadi dikenali sebagai Mohd. Fazli Mohamad, 27, berasal dari Alor Setar, Kedah.

Mangsa yang mengalami cedera parah di kepala meninggal dunia ketika dalam perjalanan ke Hospital Tapah, katanya kepada pemberita.

Roslan berkata, mangsa yang cedera pula dikenali sebagai Mohamad Ramli Zamri, 30, dari Kampung Sri Gala, Hulu Selangor.

Kejadian dikatakan berlaku apabila van tersebut dipandu begitu rapat dengan lori berkenaan, sehingga pada satu ketika merempuh lori itu. – Bernama

**************************************************

Lelaki rentung kereta yang dipandunya terbakar

26/02/2010 2:42pm

IPOH 26 Feb. - Seorang lelaki yang memandu sendirian rentung selepas kereta yang dipandunya terbakar di Kilometer 19, Jalan Simpang Pulai-Cameron Highlands, dekat Pos Slim di sini hari ini.

Ketua Polis Daerah Ipoh, Asisten Komisioner Azisman Alias berkata, mangsa dikenali sebagai Balwinder Singh, 48, ditemui terbaring di luar keretanya dipercayai cuba menyelamatkan diri kira-kira pukul 7.45 pagi tadi.

Mayat mangsa kemudian dihantar ke Hospital Raja Permaisuri Bainun untuk bedah siasat, katanya ketika dihubungi hari ini.

Azisman berkata, ketika kejadian mangsa dalam perjalanan dari Cameron Highlands ke sini apabila kereta jenis Mercedez Benz yang dipandu sendiri tiba-tiba terbakar.

Ketika kejadian mangsa dipercayai terperangkap dalam kereta yang turut musnah dalam kebakaran itu.

Tiada sebarang pengenalan diri ditemui di tempat kejadian dan polis sedang mengesan waris mangsa.

Siasatan awal polis mendapati kejadian itu tiada unsur jenayah kerana tiada kecederaan pada badan mangsa.

Polis mengklasifikasi kes itu sebagai mati mengejut. - Bernama


No comments: